Itt a Honda az E-Clutch automatikus tengelykapcsolóval ellátott modelljeinek az ára

 

Az új, E-Clutch névre keresztelt automatikus tengelykapcsoló 2024-es
bevezetésével a Honda teljesen új motorozási élményt kínál, amelyet a kezdők és a
tapasztalt motorosok egyaránt megtapasztalhatnak.

 A CB650R-CBR650R párosban bemutatkozó, innovatív Honda E-Clutch rendszer egy automatikus kuplung, ami
indulásnál, menet közben és megállásánál is elvégzi a tengelykapcsolásokat, tehát a
felhasználóknak nem kell a kuplungkart használnia. A rendszer rángatásmentes,
kifinomult váltókapcsolásokat és hihetetlenül lágy indulásokat, illetve megállásokat
szavatol a kuplungkar használata nélkül
Ezáltal még élvezetesebb, illetve izgalmasabb a motorozás, és maga a motor is
sokoldalúbb. Amikor a Honda E-Clutch rendszer aktív, a vezetőnek csupán a
váltópedált kell használnia, akárcsak a gyorsváltónál. A váltások során úgynevezett
„félkuplung” üzemmód érvényes, a befecskendező- és a gyújtásrendszer pedig
kiszűri a rántásokat, így tényleg páratlanul kifinomultak a fokozatkapcsolások.
A kuplungkarra természetesen akkor sincs szükség, ha a motoros lehúzódik vagy
megáll. A lefulladást is meggátoló E-Clutch a motor indításakor azonnal bekapcsol,
és automatikus üzemmódban éppoly kifinomultan működik, mint manuális állásban,
mikor a vezető maga kezeli a kuplungkart. Amennyiben a felhasználó úgy dönt, hogy
egy ideig nem tart igényt a Honda E-Clutch rendszer támogatására, akár teljesen ki
is kapcsolhatja.
A világújdonság vélhetően hamar közkedveltté válik majd,
hiszen a hagyományos és a gyorsváltó, valamint a DCT erőátvitel előnyeit ötvözi.
A modellek, melyekkel leghamarabb az osztrák welsi motorkiállításon találkozhat a
nagyközönség február 9-11. között, már megrendelhető a Honda hazai
márkakereskedéseiben.