A sertéshús fogyasztását népszerűsíti az ünnepi időszakban az Agrármarketing Centrum

Elindította ünnepi sertéshúsfogyasztást ösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum (AMC), amelyet az Agrárminisztérium és a Magyar Húsiparosok Szövetségének szakmai támogatása mellett folytatnak. A karácsonyig tartó időszakban számos médiafelületen találkozhatnak a kampány üzenetével, miszerint a sertéshús változatosan elkészíthető húsféle, amely ráadásul az egészségtudatos táplálkozásba is beilleszthető. A kampányidőszakban nyereményjátékban is részt vehetnek az érdeklődők, amellyel sertéshúsból készült termékcsomagot nyerhetnek – írja közleményében az AMC.
 Hozzáteszik, hogy Magyarországon a sertés a második legnépszerűbb húsféle a baromfi után, éves fogyasztása körülbelül 30 kilogrammra tehető fejenként. Az elmúlt évek viszontagságai megviselték az ágazatot, de mára stabilizálódni látszik a helyzet .-írja az agroinform.hu.