Téli igazgatási szünet

Eger MJV Önkormányzata Közgyűlése az 585/2023 (X. 26.) határozatában foglaltak szerint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján Eger MJV Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén 
2023. december 22. napjától 2024. január 5. napjáig 
téli igazgatási szünetet rendel el. 
Az igazgatási szünet alatt a Hivatalban az alábbi napokon szakirodánként lesz ügyelet, mely napokon – a szociális ügyek kivételével - csak kérelmek, bejelentések benyújtására lesz lehetőség: 
2024. január 3. (szerda) 8:00- 12:00 óráig és 13:00- 16:00 óráig 
2024. január 5. (péntek) 8:00- 12:00 óráig 
A Polgármesteri Titkárság, a Kabinet Iroda és a Jegyzői Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt zárva tart. 
A Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja (a Kossuth L. u. 28. szám alatt) 2024. január 3- án és január 5-én a megszokott rend szerinti ügyfélfogadást tart, lakásügyi ügyintézésre azonban nem lesz lehetőség! 
Kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyben elérhető e-mail cím: ugyelet[at]ph.eger[dot]hu 
Az igazgatási szünet időtartama alatt az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható ügyfélkapun keresztül, illetve postai úton!  - tudatt az Önkormányzat.
 

Oszd meg ezt a cikket!