Nő a fogyasztói érdeklődés az új fizetési technológiák iránt

 Nő a fogyasztói érdeklődés az új fizetési technológiák iránt, a magyar fogyasztók digitális fizetéssel kapcsolatos ismeretei jelentősen nőttek az előző évhez képest - közölte a Mastercard legújabb felmérése alapján az MTI-vel.
 A 2020-ban bevezetett Digitális Fizetési Index (DFI) alapján 2022-ben tovább nőtt az index értéke, amely 61 pontot ért el a 100-ból, ez 3 pontos növekedés az előző évhez képest.
Magyarország DFI-pontszáma 10 ponttal nőtt az index 2020-as bevezetése óta, és mindegyik alappillér esetében megfigyelhető fejlődés. Ezt elsődlegesen a kártyaelfogadó hálózat bővülése, valamint a digitális fizetési megoldások egyre szélesebb körű elterjedése és jelentősen megugró alkalmazása segítette elő.
A magyar fogyasztók számára a kényelem és a biztonság az elsődleges prioritás: 35 százalékuk tapasztalt már valamilyen csalással kapcsolatos tevékenységet, például adathalászatot, kártékony szoftvereket, vagy a személyes adatokkal való visszaélést. (infostart.hu)
 

Oszd meg ezt a cikket!