Hatvani Hyundai tulajdonos nyert jegyeket a Chelsea Premier League mérkőzésére

A Selypi Kinizsi SE egykori igazolt labdarúgója, a hatvani Bosch gyár műszakvezetője, családjával a városban élő Zelnik Péter nyerte a Hyundai európai színtű nyereményjátékát, a „Vegyél autót, tölts fel vele fotót közösségi oldaladra és legyél ott a Chelsea Premier League meccsen"

A boldog nyertes családjával együtt érkezett a Hyundai Hatvan Márkakereskedésbe, ahol a cég ügyvezető igazgatója Képe Tibor régi kedves ügyfélként fogadta a márka iránt elkötelezett nyertest. Zelnik Péter, aki egy hófehér vadonatúj Hyundai Tucson megvásárlásával vált jogosulttá a játékban való részvételre, nyereménye értelmében teljes ellátással másodmagával eltölthet egy igazán emlékezetes hosszú hétvégét Londonban. A tradicionális városnéző körút és a Chelsea FC Múzeum megtekintése után részt vesz 2019. november 30-án a Chelsea-WestHam Premier League meccsén.
A lehető legjobb helyre került a nyeremény, hiszen mind a Hyundai márka, mind pedig a labdarúgás iránt elkötelezett ügyfelünk számára kedvezett a szerencse – mondta a hatvani Hyundai márkakereskedést üzemeltető Prémium Autóház Kft. tulajdonosa Képe Tibor, aki kiemelte: Kedves ügyfelük Zelnik Péter kétszeresen is jó döntést hozott, hiszen a Hyundai Hatvannál az általa megvásárolt Tucson családi SUV modell a márka egyik legnépszerűbb járműve, amely letisztult harmonikus formájával, kiforrott innovatív és megbízható technikájával nagyszerű döntés egy fiatal család számára. Azt pedig, hogy a térség egyik népszerű focicsapatának egykori játékosa, a labdarúgás iránti vonzalmát azóta is megőrző ügyfelünk a Chelsea játék nyertese, a Fortuna bölcsességének tudható be.
 
 
Képe Tibor kiemelte, hogy ilyen különleges ajándékkal nagyon ritkán tudjuk Ügyfeleinket meglepni!   A minőségi kiszolgálás, a kedves családias környezet azonban nálunk mindenkinek jár és arra is büszkék vagyunk, hogy a hazai Hyundai márkakereskedői hálózatban a mi kedves Ügyfelünkre mosolygott rá a szerencse. Képe Tibor fontosnak tartotta azt is, hogy a Hyundai globális szponzorációs stratégiájához hasonlóan a Hyundai Hatvan Márkakereskedés is fontosnak tartja az ügyfelei körében népszerű látványsportok helyi támogatását: korábban a Hatvan FC focicsapatát, most pedig a város méltán népszerű kézilabda szakosztályát segíti a Hyundai Hatvan Autószalont üzemeltető Prémium Autóház Kft. 

Képe Tibor fontosnak tartotta azt is, hogy a Hyundai globális szponzorációs stratégiájához hasonlóan a Hyundai Hatvan Márkakereskedés is fontosnak tartja az ügyfelei körében népszerű látványsportok helyi támogatását: korábban a Hatvan FC focicsapatát, most pedig a város méltán népszerű kézilabda szakosztályát segíti a Hyundai Hatvan Autószalont üzemeltető Prémium Autóház Kft.
 
 
 

Oszd meg ezt a cikket!