Yūshū Customer Experience - Márkakereskedői díjat adott át a Honda
Yūshū néven vadonatúj programot hirdetett meg Európában a Honda, melynek
keretein belül a legjobb vásárlói élményt nyújtó márkakereskedések Customer
Experience díjat vehettek át a vállalat képviselőitől.
Az évente átadott díj alapjául a Honda ügyfél-elégedettség (Honda Customer
Satisfaction Index) felmérés szolgál, s legfőbb célja a vevőelégedettség további
fokozása.
A Yūshū japánul kiválóságot jelent, így azon kereskedések kaphatják meg ezt a
díjat, amelyek valóban elkötelezettek a magas színvonalú kiszolgálás mellett,
azonosulnak a Honda – kedvező árakat és kiváló minőséget előtérbe helyező – és
kiemelkedően magas eredményt érnek el az átfogó szerviz ügyfél-elégedettséget
illetően
Mark Rogers, a Honda Motor Europe ügyfélszolgálatának vezetője elmondta: „Jó
érzés volt látni 2022-ben, hogy a márkakereskedők szeretnének a Yūshū program
részevésé válni, és boldogok vagyunk, hogy tovább nőtt vevőink elégedettsége.
Igazán örömteli volt megfigyelni, mely kereskedőink nyújtanak kiemelkedő
teljesítményt így a díj átadásával elismerhettük teljesítményüket. De nemcsak nekik
szeretnénk gratulálni, hanem mindazoknak, aki elkötelezték magukat a Customer
Satisfaction program mellett. Nagy várakozásokkal tekintünk elébe 2023-nak, és
persze a további pozitív eredményeknek.”
Magyarországról a szolnoki Honda Tóth és a győri Honda Flick munkáját ismerték el.